BLOG
ClickEshop neustále aktualizujeme a pravidelně přinášíme nové funkce a zajímavé články. Vy se staráte primárně o svůj byznys a my vám zajistíme profesionální podporu pro vaši prezentaci na internetu.
DPD výdejní místa
Svou objednávku z internetového obchodu si vaši zákazníci mohou vyzvednout snadno a jednoduše na výdejním místě, které si vyberou z předvyplněného seznamu.
Stačí mít uzavřenou smlouvu s DPD, která vám poskytne individuální API klíč a aktivovat si daný typ dopravy v clickeshop administraci.
Přehledná organizace filtrů
Uspořádejte si filtry do složek a podsložek. Filtry doporučujeme ukládat do složek zejména v případě, že vytváříte vícero filtrů se stejným názvem např. filtr Výrobce pro více kategorií. V takovém případě je vhodné vytvořit složky podle názvu kategorie/kategorií, pro které filtr vytváříte např. Oblečení.
Nové typy filtrů
Dobře vyladěný filtr produktů dokáže výrazně zvýšit procento dokončených nákupů. Umožněte tedy vašemu zákazníkovi rychle najít produkt, který hledá. V systému byly doplněny nové typy filtrů, podle informace, kterou využívají při filtrování.
- Výrobce - Filtr Výrobce je automaticky navázán na políčko Výrobce
- Skladový - Skladový filtr automaticky identifikuje produkty skladem
- Standardní - Standardní filtr se neváže na žádnou informaci, která je na produktu a umožňuje zadat různá kritéria
- Parametrový - Parametrový filtr umožňuje využívat informace zadané v parametrech na produktu
A co je nejlepší? K využívání filtrů nepotřebujete žádný dodatečný doplněk. Máte je dispozici v rámci každého eshop balíčku. Náš tip: pokud jste již používali filtrování a přejete si přejít na automatické filtrování např. Výrobce stačí pouze změnit typ filtru v detailu produktu na nový typ.
Hromadný import z google XML
Import produktů využitím XML souboru je jedním z nejrychlejších způsobů vložení velkého množství produktů do internetového obchodu.
Pokud má váš dodavatel k dispozici XML soubor ve standardní struktuře, informace o produktech z tohoto souboru lze v clickeshop administraci jednoduše naimportovat. Hromadný import byl rozšířen o možnost importu produktů z google XML souboru. Import produktů z heureka nebo google XML souboru můžete využít také pokud přecházíte na clickeshop z jiných eshopových řešení.
Přejete-li si internetový obchod automaticky propojit na sklad dodavatele přes XML feed, kontaktujte zákaznickou podporu.
Webstránka s internetovým obchodem
Nejste rozhodnuti, zda je pro vás lepší web stránka nebo eshop? Máme připravené řešení právě pro vás.
Spustili jsme novou šablonu pro interentové obchody, která představuje spojení webstránky a integrovaného interentového obchodu.
Šablona je responzivní = automaticky se přizpůsobuje zařízení, na kterém se právě zobrazuje.
Rozšířené možnosti vyhledávání
S novým filtrovaným vyhledáváním naleznete požadované výsledky na pár kliků.
Při full-textovém vyhledávání si může zákazník i správce eshopu nastavit konkrétní oblasti, ve kterých si přeje vyhledávat např. pouze určité kategorie, podkategorie či menu linky.
Příklady použití: Pokud se zákazník zajímá pouze o určitou značku a určitý typ produktu, jednoduše si zadá požadovaný výraz a zvolí oblasti vyhledávání (např. hledá výraz "lampa" v kategorii Plastová závěsná svítidla a Stojící lampy nebo hledá výraz "Nike" v podkategorii Mikiny a podobně.
Balíkovo - odběrná místa od SPS
Balíkově představuje moderní, ekologický a levný způsob pro vyzvednutí zásilky na zvoleném místě. Výdejní místa pro Balíkovo si můžete již dnes aktivovat v clickeshop administraci. Výdejní místa zahrnují:samoobslužné boxy dostupné 24/7, přičemž k vyzvednutí zásilky má zákazník 48 hodin
obchodní provozy: obchody, čerpací stanice či trafiky, kde k převzetí zásilky má zákazník až 7 dní
- samoobslužné boxy: dostupné 24/7, přičemž k vyzvednutí zásilky má zákazník 48 hodin
- obchodní provozy: obchody, čerpací stanice či trafiky, kde k převzetí zásilky má zákazník až 7 dní
Aktualizace režimu Cookie souhlasu od 06.03.2024
Pokud používá váš web uživatel z EHP a vy měříte jeho chování pomocí značek Google, Facebook nebo jiné, musíte například Googlu předat volby uživatele vymezující rozsah souhlasu. Režim souhlasu umožňuje upravit fungování značek Google na základě interakce návštěvníka s bannerem pro získání souhlasu na vašem webu. Vyberte si ze seznamu platforem certifikovaných Googlem, abyste zajistili, že používáte nejnovější verzi režimu souhlasu.
Pokud používáte platformu pro správu souhlasu certifikovanou Googlem, poskytovatel platformy pro správu souhlasu se automaticky aktualizuje na nejnovější verzi režimu souhlasu.
V případě, že používáte na své stránce Google tag manager, například. „Cookiebot“ jednoduše nasadíte tak, že v Google tag manageru do vyhledávacího pole zadáte „Cookiebot“ a najděte šablonu značky Cookiebot CMP. Takto si jednoduše vyklikáte přes Google tag manager režimu souhlasu.
Podrobnější informace o nastavení režimu souhlasu naleznete v naší nápovědě, více informací ...
Rozšířený XML pro Google Shopping
Google Shopping/Google Nákupy umožňuje internetovým obchodům publikovat své produkty prostřednictvím Googlu. Informace o produktech včetně obrázků a ceny jsou zobrazeny v rámci výsledků vyhledávání. Zákazníci, kteří vyhledávají na internetu produkty, si mohou na produkt kliknout a jsou přesměrováni do internetového obchodu, kde si mohou produkt koupit.
XML soubor pro Google Nákupy byl rozšířen o produkty, které jsou dočasně nedostupné, avšak budou opět brzy k dispozici a přijímáte na ně objednávky. Výrobky se odešlou, až budou opět k dispozici.
Propojení na Google Nákupy lze aktivovat v clickeshop administraci v části Globální nastavení - Internetové katalogy - google.com
Nové filtrování produktů
Poznejte nový nový způsob zobrazování filtrů s možností přidávání barev a obrázků.
Nastavením filtrů na kategorii v internetovém obchodě umožníte vašim zákazníkům rychle najít požadovaný produkt. Vyhledávání zohledňuje všechny zadaná kritéria (např. Výrobce, Barva, Velikost, Materiál, Použití, Roční období a jiné).
Postup pro vytvoření a vložení filtrů klikněte VÍCE
Nové záložky v detailu produktu
Detail produktu by měl obsahovat veškeré informace, které zákazník potřebuje k rozhodnutí o koupi. Pokud je nenajde, s velkou pravděpodobností je bude hledat jinde. Snahou prodejce by proto mělo být tyto informace v detailu produktu zobrazit. Pokud je i informací mnoho, díky záložkám na produktu máte možnost je přehledně setřídit.
Nový způsob mobilního zobrazování záložek na produktu posouvá zobrazování ještě na vyšší úroveň. I v případě vložení většího počtu záložek, jsou všechny záložky přehledně uspořádány. Zákazník má k dispozici veškeré informace bez dodatečných kliků či posunů směrem na stranu.
Výhodou je, že záložky si můžete přizpůsobit na každém produktu individuálně. Do záložek můžete vložit např. následující informace: Tabulka velikostí, Technická dokumentace a podobně.
Moderní síťové připojení IPv6
Inovace a bezpečnost na prvním místě. Spustili jsme moderní síťové připojení IPv6. Implementace internetového protokolu IPv6 přináší zvýšení bezpečnosti komunikace a rychlejší stránky. Díky IP security a Authentication Header jsou data zabezpečena celou cestou od odesílatele až po zvolené místo a brání útočníkům stránek.
Nová administrace pro domény
Další možnosti, modernější responzivní design. Domény lze spravovat jednoduše i přes mobilní zařízení.
Posílená serverová infrastruktura domén
Nové, rychlejší, robustnější a bezpečnější DNS servery. Vlastní domény provozované na clickeshopu patří v rychlosti ke špičce, což zajišťuje také rychlejší zobrazování web stránek. Odpovědi na dotazy domén jsou řádově v milisekundách.
ClickEshop disponuje robustní infrastrukturou serverů, které pomáhají zobrazovat webové stránky, internetové obchody, emaily rychleji.
Ještě lepší SEO a mobilní zobrazování
Pokročilé SEO nastavení pro internetové obchody a webové stránky byly aktualizovány podle nejnovějších standardů a doporučení pro rok 2023. Díky novým nastavením (např. Core Web Vitals) jsou stránky na pozicích v internetových vyhledávačích před konkurencí. Administrace stránky je pohodová a jednodušší: klíčová slova a stručný popis produktů se generují automaticky z obsahu a není třeba je vyplňovat manuálně. Stručný popis pro speciální marketingová nastavení lze i nadále vyplnit manuálně. Klíčová slova má význam vyplňovat pro rozšíření fulltextového vyhledávání na stránce (vyhledávání tímto způsobem rozšířit o frázové pojmenování produktů či překlepy v psaní).
Optimalizace pro mobily a tablety - zlepšená navigace v mobilu při rozkliknutí menu (při kliknutí na menu a prohlížení obsahu nasměruje zákazníka na aktuálně rozkliknuté menu). Zlepšení zobrazování na mobilech přinášejí nové vektorové ikonky vhodné i pro nejkvalitnější obrazovky a displeje, rychlejší a výraznější fonty, zvětšené náhledy produktů.
Oznámení o změně ceníku
Již více než 17 let poskytujeme našim zákazníkům služby s ohledem na nejvyšší standardy bezpečnosti a dostupnosti. Provozujeme systém vytvořený podle nejnovějších web standardů s cílem neustále se zlepšovat a zajistit kvalitu poskytovaných služeb. Systém je automaticky aktualizován o nové zajímavé funkce, pravidelně přinášíme řadu vylepšení, formátování a nových modernizovaných komponentů do internetových obchodů a web stránek.
V důsledku nárůstu vstupních cen našich dodavatelů v provozní i investiční oblasti jsme přistoupili k úpravě cenových podmínek pro některé služby Eshop hosting /aktuální ceník/. Rádi bychom zdůraznili, že ceny za služby Webhosting, Eshop hosting, Email hosting za celou dobu dosud nebyly změněny.
Při Eshop hostingu můžete využít slevu ve výši 5% a 10% z ceníkových cen. Sleva je automaticky uplatněna v košíku po vložení Eshop balíčku a zvolením předplaceného období 6 nebo 12 měsíců.
Některým zákazníkům s již uhrazeným pololetním a ročním předplatným obdobím se změna cenových podmínek projeví až v roce 2024. V případě, že nesouhlasíte s aktuálními podmínkami, stačí neuhradit zálohovou fakturu na další období. Služba bude po ukončení předplaceného období pozastavena bez jakýchkoli dalších závazků.
31. 03. 2023 I ClickEshop
Vyhledávání s našeptávačem
Našeptávač je funkce vyhledávání, která již po zadání 3 znaků začne zobrazovat výsledky vyhledávání z celého obsahu eshopu.
Návštěvník stránky může přímo kliknout na některý z navrhovaných výsledků vyhledávání a zobrazí se mu produkt nebo podstránka, aniž by musel dopsal celý text.
Funkce je k dispozici pro všechny typy zařízení tzn. pro mobilní zařízení i standardní počítače.
V našeptávači se zobrazuje obrázek produktu, jeho název, cenu i dostupnost plus výsledky vyhledávání v kategoriích a textových podstránkách.
Oblíbené produkty
V přehledu produktů i detailu každého naleznete ikonku srdíčka. Jeho zakliknutím přidáte produkt do seznamu oblíbených položek. Oblíbené položky mohou využívat registrovaní i neregistrovaní zákazníci např. pro uložení produktů pro pozdější nákup nebo pro případ, že se neumí rozhodnout mezi více produkty.
Oblíbené položky mohou využívat registrovaní i neregistrovaní zákazníci. Registrovaným zákazníkům jsou oblíbené položky uloženy přímo do jejich účtu a k dispozici kdykoli po přihlášení. Neregistrovaným zákazníkům jsou oblíbené položky uložené v prohlížeči daného zařízení.
Sledovat produkt
Zajímají se zákazníci, kdy bude opětovně k dispozici produkt, který byl vyprodán? Klepnutím ikonky zvonku v detailu produktu si mohou aktivovat automatické zaslání emailové notifikace.
Systém upozorní zákazníka emailem, když: bude produkt na skladě, bude produkt ve slevě nebo cena klesne pod určitou hodnotu.
Sdílet produkt
Stránky produktů v internetovém obchodě obsahují ikonku sdílet, kterou můžete vy i vaši zákazníci použít ke sdílení produktů na sociálních sítích nebo prostřednictvím emailu.
V případě, že na produktu jsou označena i konkrétní provedení produktu, sdílený produkt obsahuje i označené parametry (např. barvu, velikost,..)
Rozšířené výsledky fulltextového vyhledávání
Full-textové vyhledávání bylo rozšířeno o zobrazování výsledků v jednotlivých kategoriích a textových podstránkách (menu linkách). Po zadání hledaného výrazu se zobrazí kategorie, ve kterých se hledaný výraz nachází, menu linky i samotné produkty.
Tímto způsobem si umí zákazník i správce eshopu zvolit konkrétní oblast hledání - např. pouze v určité kategorii produktů, nalézt článek v blogu a podobně. Vyhledávání pracuje s vyhledáváním v obsahu, v SEO stručném popisu a titulku.
Doprava podle zemí, oblastí a zákazníků
Účtují vám dopravní společnosti jiné ceny pro různé oblasti v rámci ČR? Zasíláte zboží do dalších zemí? Máte skupinu zákazníků, kterým dopravu a platbu nabízíte za výhodnějších podmínek?
Pro jednotlivé druhy doprav lze nastavit různé ceny a tyto provázat s platebními metodami a skupinami zákazníků. Tato funkce slouží pro situaci, kdy je cena dopravy rozdílná pro různé země či oblasti a také pro případ, že je cena dopravy rozdílná pro různé skupiny zákazníků. Zákazníkovi stačí zvolit oblast doručení a systém mu automaticky nabídne pouze povolené typy dopravy a plateb pro danou oblast / zemi, zónu../, které nastavíte v administraci.
Příklady použití:
- Zasíláte zboží v rámci ČR a také do SR. V rámci ČR je cena za dopravu 199 Kč a při objednávkách nad 2000 Kč zdarma a do SR je cena dopravy 299 Kč a při objednávkách nad 3000 Kč zdarma. V rámci ČR může zákazník zaplatit: na dobírku, předem bankovním převodem, kartou nebo osobně na prodejně. V rámci SR již možnost platby na dobírku či prodejně zákazník nemá.
- Máte zóny, do kterých zasíláte zboží např.: ČR, EU, USA nebo zóny v rámci ČR např.: Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj,..
- Máte skupinu loajálních zákazníků, kterým umožňujete uhradit za zboží na fakturu s určitou splatností
- Velkoodběratelům dopravu nabízíte zdarma
Balíkovna - výdejní místa
Balíkovna je služba, která zajistí pro eshop příjem, transport a výdej zásilek. Zákazníci eshopu si mohou vybrat z 5000+ výdejních bodů: na poštách, v nákupáku i v trafice za rohem a také v síti samoobslužných Balíkovna-BOXŮ. Počet výdejních míst Balíkovny se neustále zvyšuje.
Nový typ dopravy si můžete aktivovat v části Globální nastavení / Doprava / Česká pošta - Balíkovna
Podnikatelé, kteří mají pobočku nebo provoz na Slovensku mohou využívat i možnost výběru z výdejních míst DEPO.
Jak pracovat s parametry a variantami
V systému se nacházejí různé typy parametrů, které umí výrazně rozšířit funkcionalitu na produktech či usnadnit práci se zpracováním objednávek. Parametry produktu lze nastavit na každém produktu a jejich funkcionalitu můžete využívat v rámci každého Eshop balíčku služeb.
Připravili jsme jejich komplexní přehled s podrobnějším popisem a postupy pro jejich vložení.
10.10.2022 I ClickEshop
Uhrazené doklady
Pro lepší přehled byla na objednávkách a fakturách doplněna možnost označit jako "Zaplaceno". Na dokladech je tak možné využívat štítky o stavu objednávky/faktury nezávisle na uhrazení.
Označení "Zaplaceno" je v současnosti již napojeno i na některé platební moduly /např.TrustCard, Comgate/, které označí objednávku jako zaplacenou automaticky a okamžitě po úhradě. Díky tomu i zaměstnanci, kteří nemají přístup k bankovním výpisům, mají informaci o platbě a mohou spíše připravit zboží k expedici.
Neuhrazená objednávka / faktura
Uhrazená objednávka / faktura
Nový komponent - Generátor kategorií
Přemýšlíte jak zatraktivnit vzhled stránky či zjednodušit orientaci zákazníků při nakupování v internetovém obchodě? Využijte nový komponent "Generátor kategorií", která vám s tím pomůže. Generátor kategorií automaticky vytvoří obrázkovou kategorizaci, ve které obrázek a název kategorie prolinkuje na konkrétní podkategorii.
Způsob zobrazování si můžete přizpůsobit: např.: vložit větší obrázek či název kategorie naformátovat (velikost, barvu, tloušťku, zarovnání písma).
VÍCE
13.06.2022 I ClickEshop
Rozšířené kombinované parametry
Kombinované parametry jsme rozšířili o možnost přiřadit extra obrázek, který se vykreslí místo hlavního obrázku po kliknutí na daný variant. Pro kombinovaný variant lze nastavit samostaný: obrázek, sklad i cenu.
Příklad: pánské tričko je k dispozici v barvě: bílá, černá, modrá a ve velikostech: S, M, L, XL. U velikosti S je cena trička 800Kč a u ostatních 850Kč. V případě některých kombinací jsou některé varianty vyprodané.
Cookie lišta s rozšířenými nastaveními - důležitá změna
Připravili pro vás návod na vložení cookie lišty s rozšířenými nastaveními, která umožňuje zákazníkovi rozhodnout se, zda s cookies souhlasí, odmítá nebo si je přeje podrobněji nastavit.
Novoroční clickeshop novinky
Přinášíme vám novoroční nadílku plnou nových funkcí specializovaných pro mobilní zařízení a pohodlné online nakupování. Poznejte rychlý náhled košíku, nový vzhled filtrů, kategorizaci produktů a jiné.
Vložil jsem produkt do košíku? Zvolil správnou velikost? Rychlou odpověď na otázky zobrazí ikonka košíku. Stačí na ni nadejít a v pop up okně se automaticky zobrazí vložené produkty.
Zákazník není přesměrován do podstránky košíku, ale zůstane na podstránce, kterou si právě prohlíží a může nakupovat dál.
Nová průvodní lišta pro zobrazování filtrů zaměřuje pozornost zákazníka na produkty se zachováním původních vlastností filtrů.
Pokud jste filtry dosud ještě nepoužívali: nastavením filtrů umožníte vašim návštěvníkům rychle najít požadovaný produkt.
Rychlý nákup může mít přitom velký vliv také na konverze. Čím jednodušší je nákupní proces, tím větší procento návštěvníků vytvoří objednávku.
V mobilním zobrazování může zákazník prohlížet produktové kategorie 2 způsoby:
- 1. Rozbalením stromu kategorií - kliknutím ikonky "plus" vpravo od názvu kategorie se zobrazí podkategorie
- 2. Zobrazením produktů - kliknutím na název kategorie se zobrazí produkty. Pokud si zákazník přeje zobrazit následně pouze produkty z určité podkategorie, stačí v průvodní liště v části "Kategorie" zvolit požadovanou podkategorii.
Kliknutím ikonky panáčka se zobrazí pop up okno pro rychlé přihlášení zákazníka.
Pokud si návštěvník právě prohlíží zajímavé produkty, po přihlášení zůstane na zobrazené podstránce a může pokračovat v nákupu.
Optimalizace pro Windows a MAC OS
Optimalizovali jsme internetové obchody a webové stránky pro nejnovější Windows 11 a MAC OS 14. Vývoj jde stále dopředu, proto držíme krok s nejnovějšími trendy a neustále modernizujeme platformu.
08.12. 2021 I ClickEshop
Zvýšená bezpečnost vůči robotům
Zvýšili jsme bezpečnost internetových obchodů vůči robotům, které bez zadání správného security kódu nemohou provést činnosti na stránce.
11.10.2021 I ClickEshop
Infotext v košíku
Potřebujete zákazníky v objednávkovém procesu upozornit na důležitou informaci?
08.09.2021 I ClickEshop
Produkty dle výrobce
Preferují vaši zákazníci některé značky či výrobců? Odteď si mohou prohlédnout najednou všechny produkty výrobce, aniž byste museli v internetovém obchodě něco nastavovat.
V detailu produktu po kliknutí na políčko Výrobce se zákazníkům automaticky zobrazí všechny produkty zvoleného výrobce.
Náš tip: Jako správce eshopu víte s touto funkcí pracovat i dále např. když si na stránku vložíte loga, které přelinkujete na vyfiltrované produkty výrobců.
08.09. 2021 I ClickEshop
Více štítků na produktu
Vytváření vlastních štítků k produktu je velmi oblíbené. Proto jsme tuto funkci ještě rozšířili a v současnosti si můžete přidat na produkt i několik štítků.
Je samozřejmostí, že i na další štítky můžete zadat vlastní text, barvu podkladu a barvu textu.
Náš tip: Do textu můžete použít i symboly :)
08.09.2021 I ClickEshop
Skladový systém pre pobočky
Máte zboží skladem na více pobočkách? Informaci o jejich skladové dostupnosti lze evidovat i v eshopu.
Po zvolení konkrétní pobočky v detailu produktu se bude zobrazovat skladová dostupnost produktů na konkrétní pobočce.
Další sklad přidáte v clickeshop administraci v části Globální nastavení - Sklad.
Příklady použití:
1/Příklad: Sklad: Kotva Praha, Olympia Brno, OC Atrium Palác Pardubice
2/Příklad: Sklad: Kotva Praha, Eshop - centrální sklad
18. 05. 2021 I ClickEshop
Nové parametry produktu
Využívejte systém naplno a poznejte nové možnosti nastavení parametrů produktu:
VARIANTNÍ PRODUKT kombinuje výhody zobrazování parametrů na produktu s propojením samostatných produktů. Tím, že každý variant představuje samostatný produkt:
- informace o každé variantě se exportují jako samostatný produkt (např. pro heureka)
- v nákupním koši se produkt zobrazuje ve zvoleném provedení
- informace o skladové dostupnosti produktu se zobrazují se zohledněním různých parametrů daného variantu
KOMBINOVANÝ PARAMETR - standardní parametry produktu lze navzájem provázat a vytvořit tak kombinaci hodnot mezi parametry
Příklad: Pánské triko se prodává v barvách: bílá, modrá, černá a velikostech: S, M, L, XL, 2XL. Informace z parametrů lze mezi sebou provázat a zobrazovat informaci o počtu kusů skladem v jednotlivých provedeních např. ve velikosti M a barvě modrá.
INFORMAČNÍ TEXT NAVÁZAN NA VZOREC - parametr "Informační text" lze nyní navázat i na vzorce
OMEDZUJÍCI PARAMETR NA METRICKÝCH PARAMETRECH - kontrolujte možnost / nemožnost vložení do košíku podle hodnot zadaných vzorcem, který umožňuje zobrazit zákazníkovi omezující textovou informaci
18. 05. 2021 I ClickEshop
Stav produktu - skrytý
V případě, že využíváte variantní produkt a v přehledu produktů si přejete zobrazovat pouze jedno provedení produktu, ostatní produkty lze nastavit jako skryté. Skrytý produkt se v přehledu produktů nezobrazuje, avšak informace o něm se exportují např. pro internetové katalogy.
13. 05. 2021 I ClickEshop
Nová CMS platforma
Zcela nová clickeshop CMS a web platforma výrazně zvyšuje rychlost zobrazení stránek, přináší nové SEO nastavení a automatické doplňování SEO popisů produktů i kategorií (pokud nejsou vyplněny).
I to, co je rychlé, může být ještě rychlejší. Víme, že návštěvník web stránky očekává zobrazení okamžitě. Ještě rychlejší webhosting spolu s novými SEO nastaveními posunou vaši stránku opět blíže k potenciálním zákazníkům.
Mobilní zařízení se stávají stále častějším nástrojem pro administraci internetových obchodů a stránek. Několik optimalizace pro mobilní zařízení spolu s vektorovými ikonkami pro pěkné vykreslování vám práci zefektivní a zpříjemní. Sledujte a vyřizujte své objednávky, vystavte faktury, upravte si produkty a další nastavení svého internetového obchodu nebo web stránky přímo na svém mobilním zařízení.
15.01. 2021 I ClickEshop
Podrobnější statistiky - rychlý přehled o výkonnosti eshopu
Zajímá vás, jaký jste měli počet objednávek včera a dnes nebo kolik nových objednávek je ještě třeba zpracovat?
Odpovědi na tyto otázky a také informace o zákaznících registrovaných v internetovém obchodě za 30 dní, v daný měsíc a celkově se dozvíte ihned po přihlášení do clickeshop administrace kliknutím na údaj v tabulce.
02.12. 2020 I ClickEshop
Google Pay - přímá integrace pro platby kartou
18.11. 2020 I ClickEshop
Příloha k produktu
Prodáváte reklamní předměty s možností vlastního potisku nebo produkty na míru dle požadavků zákazníka?
Díky novému parametru "Příloha k produktu" si vytvoří vaši zákazníci objednávku personalizovaného produktu na pár kliků.
Stačí když v detailu produktu nahrají požadovaný obrázek. Vložený obrázek se zobrazí v detailu přijaté objednávky pod produktem.
Tímto způsobem je možné vkládat k různým produktům různé obrázky.
18. 11. 2020 I ClickEshop
Příloha k objednávce
Při výrobě personalizovaných předmětů s jednotným typem potisku nebo při jiných produktech na míru mohou vaši zákazníci vložit požadovaný obrázek ve shrnutí objednávky.
Tuto funkcionalitu si můžete kdykoli aktivovat v ClickEshop administraci v Nastavení projektu, kde zaškrtnete možnost "Zobrazit možnost nahrát přílohu (soubor) ke objednávce".
07.10. 2020 I ClickEshop
Automatické podepisování emailů / DKIM / - Důvěryhodný email
Zákazníci, kteří využívají službu ClickEshop Email hosting komunikují se svými zákazníky důvěryhodně digitálně podepsaným emailem.
Podepsané emaily zajišťují spolehlivé doručování emailů a zvyšují důvěryhodnost takto zasílaných emailů.
07.10. 2020 I ClickEshop
Podrobnější nastavení práv uživatelů
- B2B dealer
Nový typ uživatele / B2B dealer / představuje ideální řešení pro zástupce firmy.
02.09. 2020 I ClickEshop
Inteligentní nákupní košík - rozšíření
Nepřihlášený zákazník
Pokud zákazník vloží produkty do košíku a nedokončí nákup, vložené produkty si spolehlivě najde v košíku i po opětovném otevření internetového prohlížeče na daném počítači a to v průběhu až 30 dní. Systém zároveň prověří aktuální skladové zásoby produktu a ceny.
Přihlášený zákazník - nové
Pokud si zákazník vloží produkty do košíku jako přihlášený zákazník, objednávku může dále upravovat i na jiných zařízeních (počítač, mobil, ..) a produkty objednat dokud budou dostupné (počet dní pro uchování produktů v košíku není omezen).
Vědí vaši zákazníci i o dalších výhodách registrace? Registrovaní zákazníci nakupující pravidelně podobné zboží si mohou práci zefektivnit duplikací objednávky z minulosti.
Administrátor stránky - nové
Potřebujete zákazníkovi pomoci s objednávkou? Produkty vložíte zákazníkovi do košíku přes jeho profil, ve kterém si je najde po svém přihlášení.
05.08. 2020 I ClickEshop
Nové SEO vylepšení
neustále pracujeme na SEO nastaveních, které pomáhají získat vašim stránkám lepší pozice v internetových vyhledávačích.
Každému produktu je možné nastavit: Stručný popis produktu (SEO meta-tag description) jakož i Klíčová slova produktu (SEO meta-tag keywords). Pro zákazníky, kteří mají eshopy napojené na dodavatele nebo mají desítky tisíce produktů je často až nemožné vyplnit SEO popis pro všechny produkty.
Systém vám tuto práci usnadní a automaticky vytáhne do SEO popisu produktu informace uvedené v popisu produktu, i když je text naformátovaný (systém bere první marketingové věty z detailního popisu produktu).
Při důležitých produktech však doporučujeme se SEO popisu podrobněji věnovat a nastavit si ho manuálně. V případě, že si SEO popis nastavíte nebo jste si již nastavili manuálně, tyto texty se nepřepíší informacemi ze systému.
21.07.2020 I ClickEshop
Zrychlený náhled produktu
Přístup ke produktům na jeden klik bez otevírání dalších podstránek. I o tom je zrychlený náhled produktů, který si oblíbí vaši zákazníci zejména na mobilních zařízeních.
Najetí myší na produkt a kliknutím ikonky "Oka" se zobrazí detail produktu v pop-up okně, ve kterém je možné produkt i vložit do košíku.
Zavřením pop-up okna zůstává zákazník na stránce, což zjednodušuje orientaci a zrychluje nákupní proces.
07.04. 2020 I ClickEshop
Zvyšte prodej díky souvisejícím produktům
Jedním z nejjednodušší způsobů jak zvýšit hodnotu objednávku je nabídnout zákazníkům doplňkové produkty.
Po vložení požadovaného produktu do košíku se nyní zákazníkovi v pop-up okně zobrazí i příslušenství, které na klik vloží do košíku.
16.03. 2020 I ClickEshop
Přehled produktů s dalšími obrázky
Přehled produktů v internetovém obchodě přináší další způsob jak zprostředkovat zákazníkovi rychle informace o produktu.
Když zákazník nadejde myší na produkt, obrázek se změní na druhý obrázek vložený ke produktu. Tímto způsobem si může bez dalších kliků prohlédnout další obrázek všech produktů dané kategorie. Po posunutí myši mimo produktu se alternativní obrázek změní na původní.
16.03. 2020 I ClickEshop
Vyhledávání a klíčová slova
Někteří zákazníci zvyknou při vyhledávání produktu zadat jiné slova jako je právě název produktu. Co dělat v tomto případě?
Full-textové vyhledávání bylo rozšířeno i o klíčová slova produktu (SEO meta-tag keywords), kde můžete zadat slova, které používají vaši zákazníci.
03.03.2020 I ClickEshop
Nový nepovinný parametr - Související produkt
Nabízíte k některým produktům další související produkty nebo služby?
Pro tento účel byl vytvořen nový typ zobrazování parametru, který je nepovinný, což znamená, že zákazník si ho může objednat spolu s produktem nebo nemusí.
Příklad využití: prodloužení záruky, pojištění produktu
11.02. 2020 I ClickEshop
Úprava stránky využitím komponentů
Video návod vám ukáže jak si nakreslit stránku rychle a snadno využitím ClickEshop komponentů.
Pokud znáte správné nástroje, bude vaše stránka vypadat profesionálně a přitom příprava může být jednoduchá.
05.02. 2020 I ClickEshop
Inteligentní filtrování produktů
Podmíněné filtrování přináší návštěvníkům internetového obchodu jednoduchý nákup bez zdlouhavého hledání.
Nastavením filtrů na kategorii v internetovém obchodě umožníte vašim zákazníkům rychle najít požadovaný produkt. Vyhledávání zohledňuje všechny zadaná kritéria (např. Výrobce, Barva, Velikost, Materiál, Použití, Roční období a jiné).
Při nákupu stačí zákazníkům zvolit požadovanou hodnotu v rámci jednotlivých filtrů. Systém automaticky zohlední již zvolenou hodnotu filtru a při dalším výběru nabízí pouze takové, které vyhovují již zadaným podmínkám. Hodnoty filtru, které nevyhovují zadaným podmínkám se zobrazují světlejší barvou a nelze je následně označit.
Rychlý nákup může mít přitom velký vliv i na konverze. Čím jednodušší je nákupní proces, tím větší procento návštěvníků vytvoří objednávku.
29. 01. 2020 I ClickEshop
Nová Eshop šablona
Poznejte novou, širokoúhlou šablonu pro internetové obchody nabitou moderními prvky. Šablona se výborně hodí pro ty, kteří prodej na internetu spojují i s prezentací a publikováním zajímavých informací o produktech (webstránka s eshopem). Internetové vyhledávače milují kvalitně a zajímavě napsané texty a určitě i vaši zákazníci. Pro usnadnění práce využít můžete ilustrativní vložené formátování textů, článků či obrázků.
Vdechněte internetovému obchodu přitom svůj styl a změňte si barevný podklad pásů, hlavičky i patičky na barvy, kterými se prezentujete.
20. 01. 2020 I ClickEshop
Informace o skladové dostupnosti
Využíváte automatický skladový systém ale nechcete zobrazovat zákazníkům přesný počet kusů na skladě?
V nastaveních projektu stačí zaškrtnout políčko Při použití skladového systému nezobrazovat přesný počet produktů na skladě a zadat textovou informaci, která se bude zákazníkům zobrazovat v případě pokud je zboží skladem a zároveň pokud zboží skladem není.
20. 01. 2020 I ClickEshop
Hromadná úprava produktů - rozšíření
Prostřednictvím hromadné úpravy provedete rychle kontrolu a aktualizaci informací o produktech. Informace pro export-import byly rozšířeny a umožňují aktualizovat již téměř všechny informace o produktech.
10. 01. 2020 I ClickEshop
Nový typ parametru - Tlačítka
V nastaveních parametrů produktu je možné si zvolit různé způsoby zobrazování parametrů: výběrový seznam, tabulka, obrázková galerie a od nynějška i tlačítka.
Náš tip: Jednotlivé typy zobrazování parametrů lze vzájemně mezi sebou kombinovat i v rámci samotného produktu a vytvořit tak zajímavý vzhled produktu.
30. 10. 2019 I ClickEshop
Hromadné mazání produktů
Potřebujete smazat více produktů, které nejsou zařazeny ve stejné kategorii? Využijte nově přidané funkcionalitu hromadného mazání produktů, která výborně poslouží např. v případě vyřazení produktů pouze od určitého výrobce.
30. 10. 2019 I ClickEshop
Dokladová časová os
Rychlý přehled o množství dokladů za každý den. Pro rychlou vizuální orientaci byl v dokumentech (Objednávky, Faktury, ..) na levou stranu doplněn barevný pás sdružující doklady podle data vystavení.
Doklady vystavené ve stejný den jsou označeny stejnou barvou.
30. 10. 2019 I ClickEshop
Web stránka - Osobní poradenství
Spustili jsme novou, moderní šablonu zaměřenou na oblast osobního poradenství a účetnictví v nadčasovém provedení.
Šablona je snadno editovatelná a jednoduše ji přizpůsobíte vaší firemní identitě. Publikujte informace online a udržujte svou web stránku aktuální bez nutnosti programátorských znalostí.
30. 10. 2019 I ClickEshop
Změna barvy a pozadí sloupců
Komponent pro vložení sloupců byl doplněn o možnost "Upravit sloupec" díky, kterému snadno nastavíte odsazení obsahu, vložíte obrázek či barvu do pozadí pro sloupec. Výborně poslouží při vytváření obrázkové kategorizace v internetovém obchodě či samotného obsahu stránky.
Nadpis 1
Sed aliquam metus eu leo laoreet viverra. Sed non euismod tellus. Med non euismod tellus. Ted non euismod tellus. Ulvinar commodo.
Nadpis 2
Sed aliquam metus eu leo laoreet viverra. Sed non euismod tellus. Med non euismod tellus. Ted non euismod tellus. Ulvinar commodo.
Nadpis 3
Sed aliquam metus eu leo laoreet viverra. Sed non euismod tellus. Med non euismod tellus. Ted non euismod tellus. Ulvinar commodo.
25. 09. 2019 I ClickEshop
Nový inteligentní nákupní košík
Nový moderní nákupní košík s menším počtem kroků přináší jednoduchý nákup na méně kliků.
Díky přehlednému zobrazování informací vaši zákazníci snadno vloží slevový kupón, vyberou dárek nebo vyplní poznámku k objednávce. Vložení dárku do košíku je pro zákazníka ještě intuitivnější.
Souhrnné informace o objednávce se zobrazují v každém kroku košíku.Pokud si zákazník vloží produkty do košíku a právě nedokončí nákup (nákup odloží na později), vložené produkty si spolehlivě najde v košíku po opětovném otevření internetového prohlížeče a to do 30 dnů. Systém zároveň prověří aktuální skladové zásoby produktu a ceny.
Responzívny design nového košíku dělá stránku snadnou k používání i na mobilních zařízeních.
25. 09. 2019 I ClickEshop
Širokoúhlé eshop šablony
ClickEshop šablony pro internetové obchody jsme modernizovaly pro širokoúhlé 4K zařízení a více optimalizovali zobrazování na mobilech a tabletech. Novými moderními komponentami jsme ještě více zrychlily rychlost načítání stránky. Klikání po stránce je nyní rychlejší i pro zákazníky s pomalejším internetovým připojením.
Vložte si obrázky či texty jak se vám líbí: od kraje po kraj nebo pouze na střed. Je to na vás .. Reklamní bannery na celou šířku stránky je možné vložit i při šablonách s kategorizací produktů na levé straně a to vypnutím zobrazování informačního panelu s kategoriemi.
Pokud si přejete zobrazovat obsah pouze v určité vymezené šířce, stačí vložit panel nebo sloupce, kterým nastavíte požadovanou šířku. Přehled všech komponentů, které vám pomohou při vytváření jedinečného obsahu stránky naleznete ZDE.
Do šablon byly nasazeny nové prvky: hlavička, patička, záložky, cenové pravítko, díky kterým se vašim zákazníkům stránka zobrazuje ještě rychleji.
25. 09. 2019 I ClickEshop
Minimální odběr produktu
Prodáváte ve větších množstvích B2B zákazníkům nebo produkty, u nichž je prodej nízkého počtu kusů nerentabilní? Nastavte si přímo v detailu produktu minimální odběr počtu kusů.
V detailu produktu se zobrazí jednotková cena produktu, přičemž systém zákazníkovi automaticky předvyplní minimální počet kusů pro vložení do košíku. Počet kusů si zákazník může zvýšit avšak ne snížit.
Toto nastavení doplňuje možnosti určení limitů pro objednávky jako např.: minimální hodnota objednávky či minimální hodnota objednávky pro dopravu zdarma.
25. 09. 2019 I ClickEshop
Barevné odlišení produktů skladem
Produkty skladem už jen tak lehce neuniknou pozornosti vašich zákazníků.
V přehledu produktů jako i v detailu produktu je informace o počtu kusů skladem barevně odlišena a zvýrazňuje tuto konkurenční výhodu. Pro barevné odlišení je třeba na produktech používat plnohodnotný skladový systém.
25. 09. 2019 I ClickEshop
Ceny variant produktu
Ceny variant produktu je nyní možné zadat nejen jako navýšení základní ceny ale také jako samotné výsledné ceny konkrétních variant.
V nastaveních produktu stačí označit políčko "Nepřipočítat základní cenu k parametrům".
27. 05. 2019 I ClickEshop
Detailní náhled foto galerie
Zákazníci, kteří si prohlížejí vaši stránku přes počítač i prostřednictvím mobilních zařízení si mohou zvětšený náhled obrázku ještě zvětšit a získat tak detailní představu o vzhledu produktu / obrázku.
Tato šikovná funkcionalita ve spojení s kvalitními obrázky dokáže výrazně podpořit rozhodování zákazníka ať už při výběru dodavatele služeb nebo nákupu produktů.
Pro detailní náhled stačí dvojklik na obrázek nebo na mobilních zařízeních využitím dvou prstů obrázek přiblížit. Se zvětšeným obrázkem je následně možné i hýbat do stran či směrem dolů a nahoru.
Zvětšování obrázků je možné využívat při produktových obrázcích i fotogalerii na stránce
15. 05. 2019 I ClickEshop
Cena a sklad v Google vyhľadávaní
Přilákejte vašich potenciálních zákazníků již přes výsledky vyhledávání. Google jako i další internetové vyhledávače zobrazují ve výsledcích vyhledávání pár řádků s dodatečnými informacemi, které se týkají vyhledávání.
Pokud máte vyplněnou cenu produktu a počet kusů skladem, tyto se automaticky ze systému posílají pro zobrazování do výsledků vyhledávání v internetových vyhledávačích. Cena a skladová dostupnost představují důležité informace, na jejichž základě se zákazníci rozhodují při koupi výrobků a jestli zákazník klikne na odkaz a tím navštíví vaši stránku.
15. 05. 2019 I ClickEshop
HTML kód jazyka (země)
Rozšiřujete své podnikání i do jiných zemí? Nastavte svůj internetový obchod či web stránku správné pro lokální trh. V ClickEshop administraci v části Globální nastavení / Nastavení projektu - vyberte správný HTML kód jazyka.
Kromě nastavení kódu jazyka, umožňuje ClickEshop přeložit stránku do jakéhokoliv jazyka, nastavit vlastní typy plateb i dopravy a lokálnímu trhu se tak dokonale přizpůsobit.
04. 04. 2019 I ClickEshop
Komponenty pro úpravu obsahu
Komponenty pro úpravu obsahu vám pomohou vytvořit (nakreslit) jedinečný obsah stránky na pár kliků.
Díky nim jednoduše vložíte rotátor obrázků, nastavíte šířku stránky, změníte barvu pozadí, rozdělíte stránku na několik částí, vytvoříte foto galerii, vložíte google mapu, obrázek s textem či tlačítko s prolinkováním a spoustu dalších užitečných funkcí.
Poznejte možnosti jejich použití při tvoření obsahu stránky a nechte se inspirovat příklady z praxe.
03. 01. 2019 I ClickEshop
Vlastní pořadí parametrů
Rozšiřujete nabídku současných produktů o další varianty? Mají vaše produkty nové parametry? Pořadí stávajících i nově přidaných parametrů můžete libovolně měnit a nastavit jim vlastní pořadí.
V nastaveních konkrétního parametru stačí zadat číslo, ve kterém si přejete parametry zobrazovat.
03. 01. 2019 I ClickEshop
Vložení a úprava sloupců
Responzivní sloupce se automaticky přizpůsobují šířce zařízení, na kterém se zobrazují. Nově přidaná funkcionalita umožňuje měnit počet již vytvořených sloupců (zvyšovat / snižovat), přičemž automaticky přepočítá šířku všech sloupců.
Pri vložení sloupce systém přidá nový sloupec vpravo a pro usnadnění práce zkopíruje obsah i formátování původního sloupce.
03. 01. 2019 I ClickEshop
Vložení a úprava slideru
Obrázky problikávající na hlavní stránce upravíte nyní velmi jednoduše. Stačí kliknout na obrázek ze slideru a v nástrojové liště zvolit možnost "Upravit". Přímo v nastaveních slideru můžete: změnit, přidávat, mazat obrázky ze slideru, nastavovat prolinkování a čas pro změnu obrázkov.
Slider je také možné přidat kamkoli na stránku kliknutím v nástrojové liště na ikonku "plus" - Slider.
06. 11. 2018 I ClickEshop
Vlastní řazení produktů
Máte zajímavé produkty, které chcete zobrazit hned mezi prvními na stránce? Nastavte si vlastní třídění produktů.
Produkty se v internetovém obchodě standardně řadí podle názvu produktů. Pro každou kategorii internetového obchodu je však možné nastavit řazení produktů takové, jaké potřebujete právě pro danou kategorii: dle názvu, ceny, vašeho doporučení.
15. 10. 2018 I ClickEshop
Rychlá editace produktů
Stále pro vás hledáme způsoby jak práci se systémem ještě zjednodušit.
Proto v přehledu produktů po najetí na konkrétní produkt se nyní zobrazí dvě nové ikonky: jedna na rychlou editaci nastavení produktu a druhá na rychlé nastavení skladové dostupnosti.
15. 10. 2018 I ClickEshop
Nový typ dokumentu - reklamace
Těší nás pozitivní ohlasy na nový fakturační systém. Tento modul jsme rozšířili o nový typ dokumentu - Reklamace. Tak jako ostatní doklady, reklamaci je možné vytvořit rychle na pár kliků z jiného dokladu ať už bjednávky nebo faktury.
Předdefinované emaily k nim nastavíte v části Globální nastavení - Úprava textů - Číselníky - Stavy dokladů
25. 09. 2018 I ClickEshop
Informace o dopravě zdarma v košíku
Nabízíte dopravu zdarma při určité výšce objednávky? Podpořte prodej a zvyšte hodnotu objednávek díky této konkurenční výhodě.
Při vložení produktu do košíku je zákazníkovi zobrazována informace o zbytkové hodnotě pro získání dopravy zdarma.
Zobrazování informace o dopravě zdarma lze zapnout v části Globální nastavení - Nastavení projektu.
25. 09. 2018 I ClickEshop
Změna způsobu zobrazování cen
Ve velkoobchodním prodeji je pro zákazníky důležitá zejména cena bez DPH.
V nastaveních internetového obchodu máte nyní možnost volby způsobu zobrazování cen produktů: primárně zobrazovat Cenu bez DPH nebo Cenu s DPH.
Nastavení se dá kdykoliv zapnout a váš internetový obchod je tak připraven růst spolu s vámi.
25. 09. 2018 I ClickEshop
Prodej produktů v EU plátci DPH
Prodáváte v zahraničí a vašimi odběrateli jsou i plátci DPH? Systém automaticky vystaví objednávku bez vyčíslení DPH, pokud odběratel ve fakturačních údajích zaškrtne políčko "Jsem plátce DPH".
Pro aktivaci prodeje bez DPH je třeba v nastaveních internetového obchodu označit políčko "Vyčíslení nulové DPH pro zahraniční firmy (plátců DPH)".
24. 09. 2018 I ClickEshop
Jak vyloučit produkt z katalogů
Zabezpečujete k produktům i samostatné služby jako např. servis, montáž? Máte v nabídce i použité produkty? Takové položky internetové katalogy standardně neakceptují.
Co tedy s nimi? ClickEshop vám pomůže i v takových případech. Produkty lze zařadit do nabídky internetového obchodu a zároveň vyloučit z exportu pro internetové katalogy.
Pro vyloučení produktu z exportu pro internetové katalogy stačí zaškrtnout v nastavení produktu políčko "Vyloučit z katalogů (XML feedů)".
24. 09. 2018 I ClickEshop
Zařazení produktu do více kategorií
Práce se systémem je ještě jednodušší a nové produkty je možné přiřadit do více kategorií najednou zakliknutím všech kategorií, do kterých produkt patří.
24. 09. 2018 I ClickEshop
Přehled dokumentů v Excelu
U všech typů dokladů byly exporty rozšířeny o formát .xls (Excel).
Tyto přehledy lze následně využít pro další statistické zpracování pro různé účely.
10. 09. 2018 I ClickEshop
Komplexní přehled o výkonnosti eshopu
Manažerský pohled o výkonnosti internetového obchodu za poslední odbobí jakož i ve srovnání s minulými získáte ihned po přihlášení do ClickEshop administrace.
Přehledné reporty a statistiky jsou skvělým pomocníkem nejen pro správné směrování byznysu, ale pomohou i odhalit slabá místa, která jste si nevšimli nebo jste na nich prostě zapomněli.
Byznys máte pod kontrolou a svůj eshop snadno doladíte na vyšší úroveň.
.
05. 09. 2018 I ClickEshop
Email o objednávce s podrobnějšími informacemi
Po vytvoření objednávky obdrží zákazník automaticky ze systému email s .pdf objednávkou v příloze.
Aby měl důležité informace jako např.: zvolený způsob dopravy či platby a jaká je celková výška objednávky vždy po ruce, byly tyto informace doplněny přímo do těla emailu.
03. 09. 2018 I ClickEshop
Export objednávek pro českou poštu
Zasíláte produkty českou poštou? Zjednodušte si práci. Informace o objednávkách je možné vyexportovat přímo z administrace a následně vložit do systému české pošty bez duplicitního přepisování.
Jak to funguje? Stačí si zaškrtnout požadované objednávky v části ZÁKAZNÍCI / Objednávky / Export Dopravci / Česká pošta (EPA) a vybrat si, zda bude zboží zasíláno na dobírku nebo ne.
10. 07. 2018 I ClickEshop
Vlastní šablony PDF dokladů
Vystavujete různé typy dokladů, které potřebujete odlišit? V rámci každého dokladu byla doplněna možnost vytvoření dalších PDF šablon dokladu, které lze přepsat či přeložit do jiného jazyka.
Tímto způsobem je možné vytvořit více šablon např. cenové nabídky nebo faktury v různých jazycích či při zasílání zboží do zahraničí vytvořit šablonu pro fakturu zákazníky plátců DPH a zákazníků neplátce DPH.
Pro tisk PDF dokladů bude systém využívat šablonu, kterou má označenou "kuličkou".
PDF doklad stáhnete kliknutím ikonky PDF a požadované šablony. Hromadně lze PDF doklady stáhnout v přehledu dokladů.
08. 07. 2018 I ClickEshop
I přes léto máme pro vás novinky
Doklady v různých měnách - pokud potřebujete manuálně vystavit doklad v jiné měně, stačí si vybrat ze seznamu měn nastavených pro internetový obchod. Změnu měny provedete prostřednictvím ikonky která se nachází v detailu každého dokladu pod vloženými položkami dokladu.
Vyhledávání na parametrech - fulltextové vyhledávání v internetových obchodech jsme rozšířili o vyhledávání na parametrech produktu.
Export produktů rozšířen o infotext - doplňující informace zobrazované v detailu produktu pod cenou je možné i hromadně upravit přes export-import produktů.
22. 05. 2018 I ClickEshop
GDPR - Ochrana osobních údajů v EU - doplnění
Je vaše stránka skutečně připravena na evropskou legislativu o ochraně osobních údajů v EU? Tato vstoupí v platnost již 25. května 2018. Prověřte si soulad vašeho internetového obchodu s GDPR. Aktuální doplněny informace naleznete na následujícím lince v ClickEshop blogu i nový script pro súshlas s COOKIE.
ComGate platební brána - platba kartou
Podnikáte v zahraničí nebo by ste chtěli oslovit nové klienty? Nově přidaná platební brána má podporu 17 jazykových lokalizací používaných celkem v 149 zemích světa a akceptuje platby kartou v 6 měnách: CZK, EUR, PLN, HUF, USD i GBP.
Platební bránu si můžete aktivovat v ClickEshop administraci v části GLOBÁLNÍ NASTAVENÍ / Platby / ComGate.
22. 05. 2018 I ClickEshop
Zásilkovna - výdejní místa + export
Svou objednávku z internetového obchodu si vaši zákazníci mohou vyzvednout již druhý den na výdejním místě, které si vyberou z předvyplněného seznamu. Před prací, během oběda, po práci, prostě kdykoliv během otevíracích hodin výdejního místa.
Zásilkovnu si můžete aktivovat v části GLOBÁLNÍ NASTAVENÍ / Doprava / Zásilkovna. Podklady z objednávek pro zásilkovnu vyexportujete v přehledu objednávek / Export Dopravci / Zásilkovna.
22. 05. 2018 I ClickEshop
Propojení na DHL
Propojení internetového obchodu na přepravní společnost vám ušetří čas spojený s odesíláním zásilek. Informace o zásilkách vyexportujete z administrace v přehledu objednávek zaškrtnutím požadovaných objednávek a zvolením možnosti "Export Dopravci" - DHL.
Vytvořený export objednávek předvyplní podací list na přepravce, který následně stačí naimportovat na stránce kurýrní společnosti.
V ClickEshop administraci tak můžete využívat export na 6 přepravních společností: DPD kurýr, UPS (SPS), GLS kurýr, GEIS kurýr, DHL kurýr, Zásilkovna.
22. 05. 2018 I ClickEshop
Infotext k produktu
Rádi by ste upozornili zákazníka na nějakou důležitou informaci? Využijte nově přidané pole zobrazující se v detailu produktu. Do zmíněného políčka je možné vložit obrázek či jiný formátovaný text s informací například o dopravě zdarma, dárku k objednávce či jiné.
Příklad zobrazení najdete na následující lince, kde je modrým textem zobrazena informace o dopravě zdarma.
http://template1.clickeshop.com/luxury-men-watch-gold-edition/p207132c191
Export faktur na Money a Omega (Kros)
Propojení na systémy Money a Omega (Kros) bylo rozšířeno o exporty faktur. Informace o vystavených fakturách lze tak snadno naimportovat do svého účetnictví či pro společnost, která vám zpracovává účetnictví.
Faktury vyexportujete prostřednictvím modulu ZÁKAZNÍCI / faktury / Export.
VÍCE22. 05. 2018 I ClickEshop
22. 05. 2018 I ClickEshop
Rozšíření zobrazování B2B cen na produktech
Výhodnější ceny pro velkoodběratele lze nastavit až na úroveň jednotlivých produktů. Pokud byste chtěli vědět, za jakou cenu se prodává určitý produkt jednotlivým B2B skupinám, stačí se podívat do detailu produktu. Pokud je k produktu přiřazena nějaká B2B skupina, kliknutím na tlačítko "upravit" se následně zobrazí výšky jednotlivých druhů cen dané B2B skupiny:
- ceníková cena (MOC bez slevy)
- prodejní cena (MOC nebo MOC po slevě)
- B2B cena (ceníková cena po zohlednění rabatu skupiny resp. prodejní cena pokud je to výhodnější)
Výšku rabatu dané skupiny je možné v detailu produktu individuálně změnit pro daný produkt.
22. 05. 2018 I ClickEshop
Nový typ produktu bez zobrazení ceny
Nový typ produktu, který je vhodný např. pro dárky k objednávce nebo katalogové znázornění produktů bez ceny. Detail produktu se zobrazuje bez uvedení ceny, možnosti nákupu či tlačítka pro více informací. Takto nastavený produkt nelze běžně vložit do košíku, aniž by zákazník splnil podmínky pro jeho získání.
V nastaveních produktu zvolíte v části "Zobrazení ceny": Nezobrazit cenu
Nové obchodní podmínky používání ClickEshop služeb
V souvislosti se změnami o ochraně osobních údajů v Evropské unii (GDPR) vstoupily dne 21.05.2018 v platnost doplněno Všeobecné obchodní podmínky pro hostingové služby ClickEshop.
Více informací: https://clickeshop.cz/kontakt/obchodne-podmienky/m777
Rádi bychom vás ujistili, že k ochraně dat přistupujeme zodpovědně a vaše osobní údaje i projekty jsou důkladně zabezpečeny nejmodernějšími technologiemi. Používání ClickEshop služeb tímto ovlivněny není a můžete je nadále využívat tak jak jste zvyklí.
04. 04. 2018 I ClickEshop
Nový online fakturační systém
Využijte možnost vystavování různých typů dokladů přímo z ClickEshop administrace bez nutnosti instalace jakéhokoliv programu.
S novým online účetním systémem máte faktury i ostatní doklady neustále k dispozici a to nezávisle od konkrétního počítače.
VÍCE
Export objednávek na přepravců: UPS (SPS), GLS, GEIS
Propojení internetového obchodu na přepravní společnost vám ušetří čas spojený s odesíláním zásilek. Informace o zásilkách vyexportujete z administrace v přehledu objednávek zaškrtnutím požadovaných objednávek a zvolením možnosti "Export Dopravci".
Vytvořený export objednávek předvyplní podací lístek na konkrétního přepravce, který následně stačí naimportovat na stránce kurýrní společnosti.
Exporty na přepravní společnosti jsme rozšířili rovnou o 3 další kurýrní společnosti:
UPS (SPS), GLS kuriér, Geis group
27. 03. 2018 I ClickEshop
GDPR - ochrana osobních údajů v EU
Dne 25. května 2018 vstoupí v platnost nařízení GDPR o ochraně osobních údajů. Bude se týkat každého, kdo získává, shromažďuje a zpracovává osobní údaje fyzických osob v EU.
15. 01. 2018 I ClickEshop
Duplikování objednávky
Nakupují vaši zákazníci pravidelně stejné produkty? Usnadnili jsme jim práci. Vašim zákazníkům po přihlášení do zákaznického internetového obchodu stačí v přehledu objednávek zvolenou objednávku duplikovat do nákupního košíku. Objednávku může následně doplnit o další produkty nebo naopak v nákupním košíku některé produkty smazat.
Důležité: funkce duplikování objednávky je k dispozici pouze registrovaným zákazníkům tzn. zákazníci, kteří nakoupili bez registrace obdrželi objednávku emailem, ale profil registrovaného zákazníka se jim nevytvořil.
15. 01. 2018 I ClickEshop
Export objednávek do Omega Kros
Zákazníci využívající účetní software Omega mohou informace o přijatých objednávkách naimportovat do svého účetnictví a ušetřit tak čas přepisováním údajů. Objednávky je možné vyexportovat prostřednictvím modulu ZÁKAZNÍCI - objednávky / Faktury - Export Dopravci.