PŘÍLOHA K OBJEDNÁVCE (obrázek, logo,..)
Při výrobě personalizovaných produktů s jednotným typem potisku nebo produktech na míru mohou vaši zákazníci vložit požadované přílohy ve shrnutí objednávky.
Postup jak aktivovat možnost VLOŽIT PŘÍLOHU K OBJEDNÁVCE je následující:
- přihlaste se do ClickEshop administrace a klikněte [Globální nastavení] - [Nastavení projektu]
- v části "Nastavení košíku v zákaznickém internetovém obchodě" zaškrtněte možnost "Zobrazit možnost nahrát přílohu (soubor) ke objednávce"
- vše je třeba uložit stiskem tlačítka "Uložit"
JAK TO FUNGUJE?
- Zákazník v košíku nebo shrnutí objednávky nahraje požadovanou přílohu
- Příloha od zákazníka se zobrazí v detailu přijaté objednávky na konci
- Objednávka, ke které je připojena příloha je v přehledu objednávek označena ikonkou "Spinky"
KDE SE ZOBRAZUJE INFORMACE O VLOŽENÉ PŘÍLOZE?
Po vložení přílohy objednávce se informace o názvu vloženého souboru zobrazuje:
- v košíku a ve shrnutí objednávky (viz obrázek níže)
- v hlášce zobrazované na stránce po odeslání objednávky
- v emailové notifikaci o objednávce, kterou dostane zákazník
- v emailové notifikaci o objednávce, kterou dostane správce eshopu
PŘÍKLADY POUŽITÍ V PRAXI
- potisk reklamních předmětů
- výšivky na oděvy
- výroba produktů na míru
Pokud si přejete aktivovat možnost PŘÍLOHU A POZNÁMKU K PRODUKTU postup naleznete ZDE
Příklad zobrazení košíku s vloženou přílohou a shrnutí objednávky s vloženou přílohou