Vsaďte na dobrý první dojem. Už dávno neplatí, image je na nic. Zviditelněte se ze šedého davu a začněte budovat vlastní korporátní identitu. Díky jedinečnému způsobu prezentace se stává firma snadněji zapamatovatelnou. Pozitivní vizuální styl vám pomůže prosadit se tam, kde je trh přesycen podobnými produkty..
Korporátní identitu vnímáme nejčastěji prostřednictvím: loga, designu produktu, webové stránky, vizitek, reklamních letáků, či dárkových předmětů.
Při oslovování zákazníků hraje důležitou roli atraktivní zpracování a celkový dojem. Pokud je celkový pocit pozitivní, společnost se snadněji dostane do povědomí zákazníků a prosadí v konkurenčním prostředí.
.
Při vytváření korporátní identity přistupujeme ke každému zákazníkovi individuálně. Vy nám řeknete vaše poslání, zaměření a cílovou skupinu zákazníků a my to proměníme do jedinečného loga a korporátního designu. V design manuálu dostanete návod k použití prvcích korporátního designu::