Nastavení produktů pro B2B
Úroveň zákaznických rabatů a způsob zobrazování cen je možné detailně nastavit až na úroveň jednotlivých produktů a díky tomu zobrazovat určitým skupinám zákazníků určité produkty a zároveň různým skupinám nastavit různé rabaty pro jednotlivé produkty.
Rabaty / slevy / na produktech
ClickEshop umožňuje nastavit různé úrovně rabatů (slev) na produktech pro zákazníky. Podle pořadí priority existují následující typy:
- maximální výška rabatu
toto nastavení má nejvyšší prioritu a zákazník dostane na daný produkt jen tuto maximálně určenou slevu, ačkoliv na ostatní produkty má nárok na vyšší slevu - fixní B2B cena pro produkt
každé B2B skupině zákazníků lze nastavit vlastní fixní cenu produktu, která je neměnná a nemá vliv na změnu hlavní produktové ceny. Takto nastavená cena bude pro daného zákazníka vždy stejná bez ohledu na změnu hlavní ceny produktu. - upravený rabat B2B skupiny na konkrétním produktu
výšku rabatu B2B skupiny je možné přímo na produktu změnit. Změna se bude týkat pouze konkrétního produktu. B2B ceny na produktu se automaticky vypočítávají z hlavní ceny produktu. To znamená, že pokud se změní hlavní cena produktu, B2B cena se danému zákazníkovi automaticky změní na základě nastaveného rabatu. - rabat B2B skupiny pro produkty
každé B2B skupině zákazníků lze nastavit rabat v procentech. B2B ceny na produktu se automaticky vypočítávají z hlavní ceny produktu. To znamená, že pokud se změní hlavní cena produktu, B2B cena se danému zákazníkovi automaticky změní na základě nastaveného rabatu. Pokud je ke produktu přiřazeno několik B2B skupin a k zákazníkovi je taktéž přiřazeno několik skupin, je systémem zohledněn rabat, který je pro zákazníka výhodnější. - sleva registrovaného zákazníka
nastavení obecné slevy registrovaného zákazníka v části "Výška zákaznického rabatu v%" uplatní plošně jednotnou výši slevy pro všekty produkty - produktová sleva
nastavení diskontní ceny (slevy) přímo na produktu. Sleva se zobrazuje přímo na produktu a je platná pro všechny zákazníky
Evidence marže, rabatu, nákupní a prodejní ceny je vzájemně propojena s automatickým přepočítáváním mezi sebou. V případě změny jedné hodnoty se automaticky přepočítají i ostatní hodnoty.
Přístup k produktům a ceny produktů
Provozovatelé mají možnost pro běžnou veřejnost nezveřejňovat ceny svých produktů resp. pouze vybraných produktů a ceny zveřejňovat pouze vybraným B2B partnerům. Ceny pro B2B skupiny přitom mohou být rozdílné. V takovém případě zákazník, kterému bude přidělena B2B skupina, uvidí produkty i s cenami produktů, které jsou přiřazeny k dané B2B skupině.
Jednou z mnoha funkcionalit, které doplňují celý systém nastavování zobrazování jednotlivých produktů. Tyto lze nastavit v rámci následujících úrovní:
- všem zákazníkům
/ Běžně přístupné produkty se zobrazí všem i nezaregistrovaných zákazníkům eshopu / - registrovaným zákazníkům
/ Produkty se zobrazí pouze registrovaným zákazníkům. Pro registrované zákazníky bude možné v kombinaci aplikovat i obecnou výšku zákanzíckeho rabatu/ - B2B zákazníkům
/ Produkty se zobrazí pouze pro B2B zákazníky. Pro B2B zákazníků bude možné v kombinaci aplikovat i všechny úrovně slev/