Evidence B2B zákazníků
Evidence B2B zákazníků přináší komplexní přehled o zákaznících, jejich rabatech i smlouvách na jednom místě. Potřebné informace o zákaznících jsou neustále k dispozici, ať už v práci nebo na služební cestě.
K základním funkcím B2B zákaznického modulu patří:
- přidávat do databáze nové zákazníky / bez zasílání informačního emailu zákazníkům /
- nastavovat B2B zákazníky
- vytvářet a upravovat B2B skupiny
- nastavovat a upravovat rabat B2B skupiny
- nastavovat a upravovat způsob zobrazování produktů jednotlivým B2B skupinám
- v přehledu zobrazovat pouze B2B zákazníky
- vpisovat ke zákazníkům poznámky
- vkládat ke zákazníkům dokumenty např. smlouvy
- přihlásit se pod zákaznickým účtem pro jednoduchý přehled cen zákazníka
- vyhledávat zákazníky podle vytvořených skupin
- vyhledávat full-textově
- exportovat zákazníků do .xls souboru
Evidenci soukromých osob v rámci B2B modulu mohou využívat např. kluby pro své členy či občanská sdružení pro evidenci členské základny.
Přístupová práva k databázi zákazníků
Přístup do ClickEshop administrace je šifrovaný a zabezpečený heslem.
Prostřednictvím nastavení uživatelů můžete nadefinovat přístup pouze vybraným zaměstnancům pro modul Zákazníci.
Nastavení přístupu zákazníků k informacím na stránce
Některé informace na stránce je možné zpřístupnit pouze vybranému okruhu zákazníků (např. Materiály ke stažení pro dealery a pod.). Přístupy se dají nastavit v rámci následujících tří úrovní:
- všem zákazníkům
Běžně přístupný obsah stránky (menu linka) se zobrazí všem i neregistrovaných zákazníkům eshopu - registrovaným zákazníkům
Obsah stránky (menu linka) se zobrazí pouze registrovaným zákazníkům a B2B zákazníkům - B2B zákazníkům
Obsah stránky (menu linka) se zobrazí pouze B2B zákazníkům