Online propojení
Zjednodušení administrace dává prostor zvýšení prodeje. Pokud se denně nebo nárazově zpracovává hodně objednávek, případně dochází k častým změnám v skladových zásobách, je automatické zpracování procesů tím správným riešním. Z našich dlouholetých zkušeností víme navrhnout takové řešení, aby automatické propojení pomohlo snížit pracnost a míru administrativní zátěže. To přispěje ke zrychlení a zvýšení kvality procesů podnikatelské činnosti a v konečném důsledku i spokojenosti odběratelů a nárůstu objednávek.
Charakteristickým znakem online propojení jsou autonomní procesy a odstranění duplicit:
Autonomní procesy
Automatizované propojení probíhají na pozadí plně autonomní, bez zásahu člověka: posílají nebo přijímají data, a tím jsou schopny nahradit některé monotónně operace, jako například přenos faktur a objednávek z e-shopu do účetnictví, automatizované propojení s výrobou. Takto se urychlí doba od objednávky po expedici produktu. Pokud si to provozovatel obchodu přeje, je možné proces spouštět i manuálně, kdy je potřeba.
Odstranění duplicitních procesů
Neexistence duplicitních procesů přináší ušetřené prostředky na obsluhu internetového obchodu, ale pomáhá i vyvarovat se zbytečným chybám v podobě nepřesných informací a následnému zklamání zákazníka. Zároveň dochází i k zpřehlednění tržeb v reálném čase, kdy se faktura zaúčtuje hned po jejím vystavení.
Výhody Online řešení
Automatické propojení přináší řadu výhod, které se projeví téměř okamžitě. Mezi hlavní výhody patří:
- automatické propojení na účetní / výrobní systémy
- zákaznická podpora ClickEshop na aplikaci
- odstranění chyb při zpracování vznikajících lidskou činností
- odstranění duplicity procesů
- úspora času, který je možné věnovat jiným činnostem např. podpoře prodeje
Implementace
V systému už jsou zakomponovány a integrované komponenty pro automatické online propojení a tak implementace probíhá ve velmi malém rozsahu kde práce s nasazením jsou spíše spojeny s odzkoušením propojení. Zákazník si to často uvědomí až po nasazení řešení, jak mohl celý proces probíhat bez automatického propojení a jak mu celý proces zjednodušil a zefektivnil práci po nasazení online propojení.
Implementace funkci závisí na požadavcích zákazníka a dostupných rozhraní a funkci na straně účetního a výrobního systému. Využíváme všechny formy propojení tak od vývoje plnohodnotného (automatizovaného) propojení mezi ClickEshop a výrobním / účetním systémem až po využití existujících API vytvořených přímo dodavateli účetních a výrobních systémů.
Jak to funguje?
Používání online propojení je velice jednoduché vzhledem k automatizovaným procesům, které probíhají na pozadí. Funguje tak směrem z internetového obchodu tak i do internetového obchodu. Je jen otázkou nastavení, zda se zvolí pouze export z internetového obchodu, kde v internetovém obchodě se evidují všechny kategorie, produkty, objednávky a faktury (což je nejpoužívanější varianta) nebo se online požadavkem vyžádají údaje z účetního programu (například kategorie produktů a produkty evidované skladem v účetním systému) a ten je poskytne pro import do internetového obchodu a systém jejich automaticky importuje.
Export z internetového obchodu
Nejčastěji se exportují:
- objednávky
- faktury
- produkty a kategorie
- seznam registrovaných zákazníků internetového obchodu
Import do internetového obchodu
Nejčastěji se importují:
- kategorie produktů
- produkty
- skladové hospodářství