ClickEshop logo
Cz
En (English) De (Deutsch) Cz (Český) Sk (Slovenský)
Home
  • Potřebuji profesionální web / e-shop
  • Vytvořit eshop
  • Web stránka
  • Email hosting
  • Domény
  • Nápověda
  • Blog
  • Kontakt

Offline propojení

Proč ztrácet čas s činnostmi, které se dají dělat i jednodušší? Při offline propojení se informace budou exportovat z internetového obchodu a a v některých systémech i naopak importovat do internetového obchodu. Implementace offline řešení je jednodušší a rychlejší a přináší řadu výhod, proto se naši zákazníci často rozhodují i pro tento typ řešení. V závislosti na potřeb a preferencí umíme navrhnout takové řešení, které přispěje ke zvýšení kvality celého procesu podnikatelské činnosti.

Výhody offline propojení:

  • jednodušší a rychlejší implementace
  • částečná automatizace procesů
  • odstranění chyb při zpracování vznikajících lidskou činností
  • odstranění duplicit procesů
  • úspora času, který je možné věnovat jiným činnostem např. podpoře prodeje

V závislosti na tom jaký software zákazník používá si vybere formát souboru, který preferuje nebo je podporován daným softwarem.

 

Jak to funguje?

Používání offiline propojení je velmi jednoduché. Funguje tak směrem z internetového obchodu a v některých podporovaných systémech tak i do internetového obchodu. Nejčastěji se používá export z internetového obchodu, kde v internetovém obchodě se evidují všechny objednávky a faktury. Při exportu z internetového obchodu si v Globálních nastaveních, sekce Zákazníci v nabídce "Objednávky / Faktury" je nabídka kde se vyznačí objednávky a faktury které se jdou vyexportovat a pak výběrem typu daného účetnictví exportují se údaje do požadovaného formátu (například xml, csv,. ..). Následně se v účetním systému importuje daný soubor nebo soubory. Obdobně to funguje i při importu do internetového obchodu, kde se nejprve vyexportují požadované údaje a následně přes Globální nastavení Sekce Hromadný import se importují požadované položky do internetového obchodu. V popisu níže najdete podporované výstupní a vstupní formáty.

offline prepojenie na externé systémy

 

Export z eshopu


Nejčastěji se exportují:
  • objednávky
  • faktury


V niektorých systémoch:

  • produkty a kategorie
  • seznam registrovaných zákazníků internetového obchodu


Výstupní formáty:

  • xml soubory
  • csv soubory
  • xls soubory
  • pdf soubory (používané hlavně na administrativní úkony a archivaci v účetním nebo informačním systému)
 

Import do eshopu /některé systémy/

Nejčastěji se importují:

  • kategorie produktů
  • produkty
  • skladové hospodářství

 

Vstupní formáty:

  • xml soubory
  • csv soubory
  • xls, xlsx soubory

 

 

 

 

Můžeme vám poradit?

Nápověda

Nápověda


Doporučené postupy při vytváření obsahu
web stránky / internetového obchodu

 

« nápověda »

Zákaznícka podpora

Zákaznická podpora


V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte:
Pondělí-Pátek 9:00-16:00

 

tel: +420 2 9618 3193
e-mail: #info

 

 

 

CLICKESHOP

KONTAKTOBCHODNÍ PODMÍNKYREFERENCEPARTNERSKÝ PROGRAM

 

 

 

 

 

 

ClickEshop on Facebook Facebook

NAŠE SLUŽBY

KORPORÁTNÍ IDENTITAŠKOLENÍ A KURZYSEO A ONLINE MARKETING

ZÁKAZNICKÁ PODPORA

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat vyplněním následujícího formuláře

 

 


clickeshop.com • clickeshop.de • clickeshop.cz • clickeshop.sk

Copyright © 2006 - 2022 clickeshop.cz, All rights reserved