Placená reklama + Administrace kampaní
Placená internetová reklama + postup jak měřit efektivitu vložených finančních prostředků do reklamní kampaně
Pro zvýšení prodeje a aktivní formu marketingu na internetu vám doporučujeme placenou reklamu na následujících internetových portálech:
Více informací získáte kliknutím na linky uvedené v tabulkách:
Vhodně nastavená komerční marketingová kampaň může být velmi efektivním způsobem prodeje vašich produktů.
Více informací získáte kliknutím na linky uvedené v tabulkách:
Vyhledávač | URL linka na registraci |
https://adwords.google.cz | |
https://facebook.com/ |
Vhodně nastavená komerční marketingová kampaň může být velmi efektivním způsobem prodeje vašich produktů.
Jestliže používáte aktivní marketing na oslovení na získání zákazníků, seznamte se s funkci "Administrace kampaní". V případě, že využíváte reklamní kampaň u více společností (např. Google a současně Facebook), administrace kampaní vám umožní vyhodnotit, která reklamní kampaň přinesla více zákazníků do e-shopu, kolik objednávek bylo z jednotlivých reklamních kampaní, jaké byly tržby i nejoblíbenější produkty v rámci každé reklamní kampaně.
Administrace kampaní je také výborným prostředkem při zasílání newsletteru, či při spolupráci s vašimi obchodními partnery. Umístěním vašeho odkazu na jejich stránku, tak jednoduše zjistěte, kolika zákazníků vám přinesli vaši obchodní partneři, zda zaslán newsletter.
Všechny informace se vám zobrazí v podrobných byznys statistikách a usnadní vám tak rozhodování při směřování vašeho podnikání do ziskových částí.
Postup nastavení kampaně:
Administrace kampaní je také výborným prostředkem při zasílání newsletteru, či při spolupráci s vašimi obchodními partnery. Umístěním vašeho odkazu na jejich stránku, tak jednoduše zjistěte, kolika zákazníků vám přinesli vaši obchodní partneři, zda zaslán newsletter.
Všechny informace se vám zobrazí v podrobných byznys statistikách a usnadní vám tak rozhodování při směřování vašeho podnikání do ziskových částí.
Postup nastavení kampaně:
- po přihlášení do ClickEshop administrátora v části [Zákazníci] klikněte na záložku [Administrace kampaní] a tlačítko [přidat novou kampaň]
- vyplňte Název kampaně (např. Google072015)
- vyplňte Kód kampaně (např. G72015)
- políčko Aktivovat kampaň musí být označené
- veškeré změny je třeba uložit přes [uložit změny]
- po uložení změn si zkopírujte URL linku kampaně vygenerovanou systémem ClickEshop pro její další použití
- tuto linku je třeba vkládat všude tam, kde si přejete měřit efektivitu prodeje (např. do Google Adwords, do Facebooku a podobně) namísto standardní URL linky vašeho internetového obchodu http://vasobchod.cz