ClickEshop logo
Cz
En (English) De (Deutsch) Cz (Český) Sk (Slovenský)
Home
  • Potřebuji profesionální web / e-shop
  • Vytvořit eshop
  • Web stránka
  • Email hosting
  • Domény
  • Nápověda
  • Blog
  • Kontakt

Typy zákazníků a nastavení úrovní přístupů

 
V systému ClickEshop je možné zaznamenávat a nastavovat různé typy zákazníků s individuálním profilem přístupových práv a zobrazení cen.
Nastavení přístupů je možné kombinovat s přístupem k menu linkám, produktům a s možností individuálního určení cen k různým produktům.
Registrování (evidence) zákazníků a jejich přiřazení cenových skupinám se provádí v sekci "Zákazníci" - "Registrovaní zákazníci". Zákazníci mohou být zařazeni do následujících typů úrovní:
 
  • nepřihlášený / neregistrovaný zákazník
    Neprihlášený zákazník má přístup do internetového obchodu s nastavením pro veřejný (public) přístup
  • přihlášený / registrovaný zákazník
    Přihlášený (registrovaný) zákazník má přístup do internetu podle nastavení pro registrované zákazníky, kde se zákazníkovi zobrazují skryté menu linky určeny pouze pro registrované zákazníky a produkty, které se mu zobrazí po přihlášení. Zákazník se může zaregistrovat prostřednictvím internetové stránky (v tomto případě přijde zákazníkovi aktivační mail s přihlašovacími údaji) nebo provozovatel internetového obchodu může přímo zaregistrovat nového zákazníka z úrovně administrace (v tomto případě zaregistrovanému zákazníkovi nepřijde aktivační mail s přihlašovacími údaji, které bude možné dodatečně zaslat pomocí funkce "Zapomněli jste heslo?" / "Resetovat heslo".

    Registrovanému zákazníkovi je možné určit obecný, celoplošný rabat (slevu) na produkty:
    • Sekcia  "Zákazníci" - "Registrovaní zákazníci" - Detailní zobrazení registrovaného zákazníka - záložka "B2B nastavení" - "Výška zákaznického rabatu v%:"
  • přihlášený / registrovaný B2B zákazník 
    Přihlášený (registrovaný) B2B zákazník má všechna oprávnění jako registrovaný zákazník a navíc může mít přístup k menu linkám a produktům, které jsou určeny jen pro registrované B2B zákazníky.
  • přihlášený / registrovaný B2B zákazník přiřazen k cenové skupině (B2B skupina) 
    Přihlášený (registrovaný) B2B zákazník priřazen k cenové skupině (B2B skupina) má všechna oprávnění jako registrovaný B2B zákazník a navíc se mu zobrazují produkty s cenami s definovaným rabatem (slevou) v rámci přidělené cenové B2B skupiny.
    Poznámka: B2B skupiny je možné přidělit i registrovanému zákazníkovi, který nemá v profilu zákazníka aktivován atribut "B2B zákazník". Pro lepší statistiky a filtrování zákazníků je však doporučeno tento atribut mít i pro tento typ nastavení aktivován.

 

 

Můžeme vám poradit?

Nápověda

Nápověda


Doporučené postupy při vytváření obsahu
web stránky / internetového obchodu

 

« nápověda »

Zákaznícka podpora

Zákaznická podpora


V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte:
Pondělí-Pátek 9:00-16:00

 

tel: +420 2 9618 3193
e-mail: #info

 

 

 

CLICKESHOP

KONTAKTOBCHODNÍ PODMÍNKYREFERENCEPARTNERSKÝ PROGRAM

 

 

 

 

 

 

ClickEshop on Facebook Facebook

NAŠE SLUŽBY

KORPORÁTNÍ IDENTITAŠKOLENÍ A KURZYSEO A ONLINE MARKETING

ZÁKAZNICKÁ PODPORA

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat vyplněním následujícího formuláře

 

 


clickeshop.com • clickeshop.de • clickeshop.cz • clickeshop.sk

Copyright © 2006 - 2022 clickeshop.cz, All rights reserved