B2B skupiny a konfigurace rabatů (slev)
ClickEshop umožňuje nastavit různé úrovně rabatů (slev) na produktech pro zákazníky:
1) Nastavení diskontní ceny (slevy) přímo na produktu "Sleva". Toto nastavení se týká všech nepřihlášených zákazníků kteří vstupují do veřejně dostupné zóny internetového obchodu. Pokud je náhodou přímo na produktu v internetovém obchodě nastaveno vyšší procento slevy, uplatní se tato výhodnější výše slevy oproti obecné přidělené "Výšce zákaznického rabatu" v zákaznickém profilu nebo rabatu určeného v B2B skupině.
2) Nastavení obecné slevy u registrovaného zákazníka "Výše zákazníckeho rabatu v %" určuje jaký rabat (slevu) dostane Online / registrovaný zákazník na všechny produkty.
3) Výše rabatu určeného pro vytvořenou B2B skupinu "Rabat v %:" má vždy vyšší prioritu jako obecní "výše zákazníckeho rabatu".
Například: Výše zákazníckeho rabatu = 20 % a Výše rabatu B2B skupiny Název: "B2B-015" = 15 %. Výše rabatu skupiny s názvem "B2B-015" se uplatní u zákazníka jen tam, kde je tato skupina pod názvem "B2B-015" přiřazena k určitým produktům.
4) Výše rabatu určeného pro produkt přidělením jedné nebo více B2B skupin. Uplatní se pro zákazníka výhodnější výška rabatu.
Například: Jsou vytvořeny tři B2B skupiny:
- B2B-01 (Rabat = 3 %)
- B2B-02 (Rabat = 5 %)
- B2B-03 (Rabat = 10%)
"Zákazníkovi A" jsou přiděleny z toho například jen dvě B2B skupiny (B2B-01, B2B-02)
Produkt 001 má přiděleno dvě skupiny (B2B-01 a B2B-02)
Po přihlášení zákazník pro produkt "Produkt 001" uvidí cenu s vypočítaným rabatem - 5% od základní ceny produktu.
V daném produktu v přidělené B2B skupině je automaticky nastaveno dědění výšky rabatu a zobrazení ceny z vytvořené B2B skupiny. Pokud se vyskytne speciální požadavek na úpravu výšky rabatu nebo zobrazení ceny pro určený produkt, je umožněno v úpravě produktu zrušit funkci dědění rabatu nebo zobrazení ceny (deaktivace pole "dědit") a nastavit si jinou výšku rabatu pro danou B2B skupinu nebo zobrazení ceny.
Obdobně to bude fungovat i pro "Zákazníka B" kterému může být přiřazena jiná B2B skupina jako například B2B skupina pod názvem "B2B-03"
Obdobně to bude fungovat i pro "Zákazníka B" kterému může být přiřazena jiná B2B skupina jako například B2B skupina pod názvem "B2B-03"
5) Maximálna výše rabatu na produkt. Každému produktu je možné nastavit omezení, kterým se stanoví nejvyšší možná výše rabatu na produkt. V případě že daný produkt má přímo nastaven tento parametr, tak ani "Výše zákazníckeho rabatu v %" a ani výše rabatu určeného pro vytvořenou "B2B skupinu" se nepoužijí resp. neaplikují, pokud mají vyšší výšku rabatu jako je povolená maximální výška rabatu pro daný produkt.
Například: Výše zákazníckeho rabatu je 10 % a výše rabatu určeného v B2B cenové skupině je 12% ale pro konkrétní produkt je stanovena maximální výška rabatu na 8%, tak v tomto případě se aplikuje rabat (sleva) 8%.
Například: Výše zákazníckeho rabatu je 10 % a výše rabatu určeného v B2B cenové skupině je 12% ale pro konkrétní produkt je stanovena maximální výška rabatu na 8%, tak v tomto případě se aplikuje rabat (sleva) 8%.
Všechny slevy a rabaty se počítají ze základní prodejní ceny!