ClickEshop logo
Cz
En (English) De (Deutsch) Cz (Český) Sk (Slovenský)
Home
  • Potřebuji profesionální web / e-shop
  • Vytvořit eshop
  • Web stránka
  • Email hosting
  • Domény
  • Nápověda
  • Blog
  • Kontakt

Nastavení email klienta Mozilla Thunderbird pro službu ClickEshop Email hosting

Pro správné připojení k e-mailové schránce zřízené v rámci služby ClickEshop E-mail Hosting je třeba dodržet následující postup nastavení hodnot a parametrů:

  • Klikněte na "Soubor", následně "Nový objekt" a nakonec vyberte možnost "Existující poštovní účet ..."
  • V zobrazeném okně vyplňte následující údaje:
    • Vaše jméno (Jméno které se bude zobrazovat před emailovou adresou)
    • E-mailová adresa 
    • Heslo (které jste obdrželi v rámci mailu "Aktivace emailu - přístupové údaje")
    • Zapamatovat si heslo (Ponechat aktivované pokud pracujete na svém počítači)
    • Po vyplnění údajů stiskněte tlačítko "pokračovat"
  • Systém se sice bude snažit automaticky najít a nakonfigurovat spojení ale z důvodu nastavení vyšší bezpečnosti účtu se to automaticky nenastaví a uprostřed okna se Vám zobrazí hláška: "! Thunderbirdu se nepodařilo najít nastavení pro Váš poštovní účet." Je to z toho důvodu, že Vaše přihlašovací jméno se liší od názvu vaší emailové adresy a nastavení IMAP a SMTP serveru je třeba opravit.
  • V řádku Přijímání / IMAP si zadejte správné hodnoty a parametry:
    • v poli Server hodnotu: mail.clickeshop.com
    • v poli Port hodnotu: 993
    • v poli SSL vyberete hodnotu: SSL/TLS 
    • v poli Ověření ponecháte přednastavené autodetekce nebo normální heslo
  • V řádku Odesílání / SMTP si zadejte správné hodnoty a parametry:
    • v poli Server hodnotu: mail.clickeshop.com
    • v poli Port hodnotu: 587
    • v poli SSL vyberete hodnotu: STARTTLS
    • v poli Ověření ponecháte přednastavené autodetekce nebo normální heslo
  • V řádku Uživatelské jméno / přijímání a odesílání si zadejte správné přihlašovací jméno které jste obdrželi v rámci mailu "Aktivace emailu - přístupové údaje"
  • Stiskněte tlačítko "Znovu otestovat nastavení" a když se Vám ukáže hláška "Následující nastavení byly zjištěny zkoušením zadaného názvu serveru" stiskněte tlačítko "Hotovo".
    V případě že jste zadali správné přihlašovací jméno a hlavně heslo (je třeba dodržet velká a malá písmena a speciální znaky), tak se Vám do poštovního klienta Thunderbird přidá nový účet pro přístup k Vaší schránce.

Obdobný postup můžete použít i při nastavení na jiný účet jako například gmail účet a tak v jednom poštovním klientovi můžete mít přístup na svůj firemní email prostřednictvím ClickEshop E-mail hostingu a také na soukromý email například gmail. Podrobněji o nastavení přístupu na gmail E-mail schránku prostřednictvím poštovního klienta Thunderbird naleznete v nápovědě na stránce Google.

 

 

 

Můžeme vám poradit?

Nápověda

Nápověda


Doporučené postupy při vytváření obsahu
web stránky / internetového obchodu

 

« nápověda »

Zákaznícka podpora

Zákaznická podpora


V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte:
Pondělí-Pátek 9:00-16:00

 

tel: +420 2 9618 3193
e-mail: #info

 

 

 

CLICKESHOP

KONTAKTOBCHODNÍ PODMÍNKYREFERENCEPARTNERSKÝ PROGRAM

 

 

 

 

 

 

ClickEshop on Facebook Facebook

NAŠE SLUŽBY

KORPORÁTNÍ IDENTITAŠKOLENÍ A KURZYSEO A ONLINE MARKETING

ZÁKAZNICKÁ PODPORA

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat vyplněním následujícího formuláře

 

 


clickeshop.com • clickeshop.de • clickeshop.cz • clickeshop.sk

Copyright © 2006 - 2022 clickeshop.cz, All rights reserved