SEO - Optimalizace
SEO - Optimalizace pro internetové vyhledávače (Google, Microsoft Bing, Yahoo a jiné ...)
Cílem SEO optimalizace (search engine optimization) je podsouvat relevantní obsah z internetového obchodu pro internetové vyhledávače jako jsou Google, Microsoft Bing, Yahoo a jiné. Návštěvnost z internetových vyhledávačů tvoří nejvýznamnější část návštěvníků v internetem obchodě. Díky správné SEO optimalizací získá váš internetový obchod lepší umístění ve vyhledávačích, které přispěje ke zvýšení návštěvnosti internetového obchodu za minimální náklady (náklady tvoří pouze čas strávený tvorbou hodnověrného obsahu do SEO).
SEO optimalizace vašeho e-shopu je v ClickEshop implementována na profesionální úrovni. Jako jedni z prvních jsme nasadili řešení, které automaticky vytahuje z vašeho obsahu a popisů produktů klíčová slova a tyto automaticky podsouvá internetovým vyhledávačům. Není třeba jako u jiných poskytovatelích e-shop řešení ručně zadávat všechny tzv.. meta tagy, protože systém tuto činnost vykoná automaticky za vás! Tímto řešením předejdete zbytečným chybám při SEO optimalizaci a výrazně se zrychlí správa a naplňování eshopu obsahem. Není třeba zadávat stejná klíčová slova pro SEO, které se zadávají i do názvu produktů. Náš SEO optimalizér jsme vyvíjeli několik let a neustále ho inovujeme.
ClickEshop administrátor umožňuje nastavit SEO internetového obchodu v následujících částech:
SEO optimalizace vašeho e-shopu je v ClickEshop implementována na profesionální úrovni. Jako jedni z prvních jsme nasadili řešení, které automaticky vytahuje z vašeho obsahu a popisů produktů klíčová slova a tyto automaticky podsouvá internetovým vyhledávačům. Není třeba jako u jiných poskytovatelích e-shop řešení ručně zadávat všechny tzv.. meta tagy, protože systém tuto činnost vykoná automaticky za vás! Tímto řešením předejdete zbytečným chybám při SEO optimalizaci a výrazně se zrychlí správa a naplňování eshopu obsahem. Není třeba zadávat stejná klíčová slova pro SEO, které se zadávají i do názvu produktů. Náš SEO optimalizér jsme vyvíjeli několik let a neustále ho inovujeme.
ClickEshop administrátor umožňuje nastavit SEO internetového obchodu v následujících částech:
- Menu linky (SEO pro každou měnu linku)
- Kategorie produktů (SEO lze nastavit pro každou produktovou kategorii, podkategorii)
- Produkty (SEO lze nastavit pro každý produkt)
5.1 SEO pro každou menu linku
V administraci obsahu lze zadat SEO nastavení pro každou položku hlavního menu vašeho internetového obchodu a to kliknutím na konkrétní položku hlavního menu. Jde o následující popisy:- Stručný popis (SEO meta-tag description): Stručný popis by měl obsahovat všeobecný popis jednotlivých linek hlavního menu internetového obchodu.
Príklad1: Zákaznická sekce: Přihlášení pro zákazníky internetového obchodu damskamoda123.cz s dámským oblečením Príklad2: Kontakt: Internetový prodej dámského oblečení. Těšíme se na vaši návštěvu i v naší prodejně na Ulici 123, 011 01 Praha. - Klíčová slova stránky (SEO meta-tag keywords): dámské oblečení, elegantní oblečení, společenské oblečení, dámské oděvy, dámské šaty, společenské šaty, dámské kabelky
- Popis obrázků: Popisy obrázků jsou také důležité a měly by popisovat obrázek. Popis je může k obrázkům přidat kliknitím pravého tlačítka myši na obrázek a zvolit možnost "Vložit / Upravit obrázek". Přidáním popisu k obrázku umožníte zákazníkům vyhledat na internetu obrázek podle jeho popisu.
5.2 SEO v kategoriích produktů (SEO je možné nastavit pro každou produktovou kategorii)
Každá kategorie je něčím jedinečná, proto vám systém umožňuje zadat popis pro každou kategorii samostatně. Kliknutím na konkrétní kategorii a stisknutím tlačítka [Upravit kategorii] můžete zadat:- Stručný popis kategorie (SEO meta-tag description): Příklad: Obchod s dámským oblečením, kategorie Kalhoty: Široký výběr kalhot a velikostí od XS po XXL, Značkové jeansy, Nepřehlédněte naše novinky, Akce na jarní kolekci
5.3 SEO v produktech (SEO lze nastavit pro každý produkt)
U každého produktu kliknutím na [Upravit produkt] vám systém umožňuje zadat Stručný popis produktu, který systém podsouvá internetovým vyhledávačům.- Stručný popis produktu (SEO meta-tag description): Vhodné je zadat slova, která si myslíte, že Váš zákazník zadá do internetového vyhledávače při hledání produktů spolu s vhodným marketingovým popisem. Příklad: SEO popis pro Dámský kostým - nadčasový dámský kostým z kvalitního materiálu, bavlněný, přiléhavý střih, vhodný do práce i na večírek, barva: černý, červený.